and so she´s back

hemma över helgen från sälen.
ska hämta lite kläder o mycker öl förhoppningsvis!!


johan o snees kom till sälen och hämtade mig. fint killar!

träffade nina en sväng nyss. och pratade litegrann! känns som flera veckor sen vi sågs!!


nästa vecka blir jag ensam i stugan! woho.. kanske. om jag får besök. =) annars blir det inte för kul, får hänga med sofie.. som vanligt;) men vi har det bra.. duplo-sofie och jag! exoforce-martin gör min dag han med!
Vi har det riktigt bra i vårt legotält, trivs finfint.
Vill bara inte flytta tillbaka till MHF.

Bor förresten nu i riktigt fin stuga.
för i måndags natt vaknade jag av att det prasslade till vid mina huvudkuddar, så jag flög upp och skrek (väckte hanna som är hemskt rädd för möss) och slog huvudet i sängen ovanför.
upp på varsin stol o hämta jones.
sen sov vi i deras överslafar. he he. fruntimmer japp!!

så dagen därpå klagade jag lite hos henrik, men väntade mig bara att anticimex skulle komma. men han fixade nytt boende åt oss.. en vecka iaf! så det blev greys och mys med brudarna i trollbäcken!

nu borde ja sova.. imorn blir det nog some beeeer... mmmmm beeeer!

"surströmming det är gott, med en öl till, men med öl till- nej tack inte för mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback