En sak har slagit mig.

Jag kommer sakna mina kompisar här hemma.
Det är tråkigt att behöva flytta nu när det känns så bra i mora.
Hur kommer det bli nu? jag är rädd för att tappa kontaknte med en del...

Jag är rädd för att mista de man tycker så mycket om.
Har haft det så kul denna höst.

Men samtidigt kommer det bli sjukt kul att flytta till sälen o få bo utan mor o far o ha sitt eget.
Träffa massa nytt folk. nya vänner.. men behöver jag fler? jag är så hemskt glad för alla jag har här.
De är de bästa. jag är alldeles kär i mina brudar! :)

Ni som gör min vardag till lite extra!
Emilia, Maggan, Bettan, Nina, Rudi, Anna.
och självklart camilla, så nära men ändå så långt borta.


Jag hoppas på många besök! hur litet jag än kommer bo så finns det alltid rum för er!


Måste packa snart.
Men Ikea imorn iaf med Lars o Andreas.




Och sur är jag också.


Nej nu far jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm, varför stod inte jag me där för då...?? *tår i ögat*

2006-12-05 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback