I sälen.

Sitter i fjällkyrkan i tandådalen nu o har internet! =)
Börjar väl komma in i detta nu..
bor med en tjej från mariestad som heter hanna, trevlig tjej!
i samma hus bor jonatan o jones.
Sen bor maria och sofie i huset bredvid.
Jag o sofie ska jobba tillsammans i legotältet.

MHF dalarna är min nya adress kan man väl säga..
Det ligger ca två km bortanför hundfjället, alltså rätt mycket i skogen, men det är mysigt ändå.
Dock bara fyra kanaler.. men det ordnar sig, får läsa böcker istället o kolla på film!

Ett problem, hanna flyttar om två veckor.. sen kommer hon upp v.4 igen. Så som det ser ut nu så får jag bo ensam tills dess. men jag hoppas ju på mycket besök från er så inte kommer det bli långtråkigt heller! :)

ikväll blir det myskväll framför teven. hanna ska på högis så det ser ut att bli ensamt! :)
Får köpa med mig lite gott gott o mysa sjov.


Ig tycher um er alla. !
Si di sä!


sitter som sagt i fjällkyrkan o ut från själva kyrkan kommer martin jansson.. nygift om jag inte såg fel! ;)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback