Imorgon...

Jag åker imorn.. till sälen.. metropolen för alla sthlmare om vintrarna.. "seeeeeelen..."

Anna o Pernilla kommer o hämtar mig imorn vid två.

Jag är nervös o just nu vill jag inte..
jag trivs så bra här nu.. det går så bra nu..
jag kommer sakna alla.

jag menar även om det inte är långt så kommer det inte bli som det är nu iaf! det är ett som är säkert... träffar ju emilia o maggan nästan varje dag.. statoil, donken, mm hehe.. inte som förr tjejer..

man byter ju ut sin vardag, det är nog det som känns läskigt.
och att inte veta vad som kommer hända.. det är som sagt onödigt att tänka så nu, att allt är över.



Var upp till fäboden inatt med lars. drack vin o åt ost o kex och hade det riktigt trevligt, o kallt. men mysigt.


nu ska jag kollar nån film innan jag somnar.


Det kan dröja tills ja är på internet igen.. så... FAREWELL my beloved ones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback