Fredag

Imorn är det lördag. och lördagen kommer bli enormt rolig. Jag ska först upp o jobba mellan sju och två.
Sen åker vi till Orsa jag o Nina och bowlar! o dricker massa bärs! woho!

Senare blir det mer öl och mora parken! partaj kan ja loooova!
Ikväll är det party på vasagatan också, men emelie är en duktig tjej va..? höhö.. fånt vi sjo!
Men morgondagen blir grym. ojoj ninabruden!

Nu ska jag jobba lite mer! har haft en hektisk kväll.. tro det eller inte..
Och jag skiter verkligen i allt som har med detta jobb att göra!
Jag städade riktigt dåligt igår.. moahaha. skitsamma tänkte jag och höjde rocken i mina öron!
o så mådde jag bra. woho. om två veckor är det dags.. sälen..

Memo o Annad. tjo!









Att ha intalat sig själv och andra så länge.. och sen att svika de förhoppningarna..
jag kan inte erkänna det!  inte nu... Jag orkar inte tänka på det..
Och snart flyttar jag, problemen försvinner då eller hur..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback