Harpan.

Harpan är mitt liv på jobbet.
Jag trodde jag var duktig när ja satte mitt förra rekord på 86 sekunder o 8664 poäng.
Men nu är det slaget med 11sekunder! Jag är riktigt stolt nu!

Det nya rekordet lyder- 75 sekunder och 9881 poäng.

Så då tänkte jag så här: ska kika in på google och söka på harpan rekord. och vad får jag fram..
Massa som är mkt bättre än mig.!
Men eftersom jag bara tävlar mot mig själv så är jag en nöjd en idag också!
" det viktiga är inte att vinna, det är att deltaga" eller något liknande.


Annars har dagen varit lugn, for till orsa och skrev ut papper på fars jobb. om bärbara datorer, det är dags att införskaffa sig en sådan nu! Sälen är inte långt borta min vän.


Och svartsjuka... nyttigt eller bara jobbigt? är det charmigt att ha någon som tycker om en som är svartsjuk.? ja jag vet då inte. det är väl ingen som är svartsjuk på mig.. eller är du det?

återkommer senare om mitt rekord ändras. men det har det inte gjort på ett par veckor så hoppas inte för mycket.

Si di sä.


man får utstå mycket på hotellet.. karlar i handdukar springandes i korridoren framför! och 40+are  som stöter på en..  och då ska man bara le o vara glad! alltid!
tur att man slipper nakna karlar i sälen... eller vad ääär det jag säger..? ;) aldrig. iaf i legotältet...

dags att småäta lite mer?

Kommentarer
Postat av: Maggan

fortfarande helt imponerad över de där me tiden på harpan;)

2006-11-19 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback