Helg.

Det börjar ordna upp sig nu.. eller ?
Efter varje helg står man som ett frågetecken.. eller hur camilla? haha.

I fredags var det party hemma! tjoho. bara ett glas gick sönder.. maggie blev ivrig i historian om Pvn.. kan ju inte klandras då=)
Vi har alla våra pärlor.
Blev wasastugan utan kareoke. blev erbjuden att sjunga i en annan mick ,men så full var jag inte..
inte tillräckligt för daim heller.. haha..

Igår körde jag Lars o Jon till Sälen. " men fan jon ska du sova nu??" -" ööh  nej nej.."
mm fem minuter senare sitter båda och nickar med huvudena...

Snart är det dags för sälen också. Annad o Memo i fjällen. !
Yeah. ser fram emot alkoholismen rejält!

Nu sitter ja på jobbet. och det är som vanligt riktigt lite att göra! checkade in tre killar nyss..
ska bli skönt att komma upp till legotältet och ha något att göra om dagarna!

Men jag hoppas att jag får besök ofta.

si di sä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback