Kvällstid.

Sitter framför datornen kväll.händer inte annat än på fyllefronten. Då har jag då riktigt kul iallafall.
Men kvällen har varit lite givande och rolig. blev plötsligt så rolig att jag fick lov att ringa emilia och skratta, för det kändes en aning konstigt att verkligen skratta loss framför skärmen ensam. då blev hon också glad. =)

Jag är lite finurlig ibland. Ikväll hade jag nästan planer på en egen vinkväll, eller ja jag hade nog inte korkat upp om jag setat ensam. men det är inte många som kan. jobbar tidigt.. då är det tur att jag börjar så sent.
men riktigt sug efter lite vinmys. med det humöret jag hade så kunde det sluta i stort sett hur som helst.
en annan dag..

Fick iaf en del hårdrockslåtar som jag nu sitter o lyssnar på i hörlurar framför datorn. Det var riktigt sköna låtar. så man skulle kanske prova på lite festivaler till sommaren. hultsfred & sweden rock?
jag har mina sidor.. svårt att veta allt om någon..!

Snart är det dags för flytt till Hundfjället, Sälen också..9 dec börjar min säsong i legotältet.

Så sakna mig då.. och kom upp och röj!

Ta och berätta nu, jag är nyfiken. men här ska inte skämmas bort, så det blir nog inget. :)



Kommentarer
Postat av: Maggan

sånt som brinner! hahahahahahah

2006-11-14 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback