Nya grejer.

Igår var jag och köpte mig en bärbar dator! Jajjemen. härligt, en riktig snygging blev det!
Och så skulle jag försöka få igång internet.. äh en annan dag, men jag spelade lite harpan på den ändå! :)
la mig vid ett o vaknade sen vid halv tre.. sen sov jag någon timme till, sen var det bara att gå upp o åka till jobbet. åh vad jag hade behövt ligga kvar i min säng imorse.. blir stressigt när jag kommer hem efter jobbet. bara att duscha o snygga till sig o sen iväg till bowlingen med nina ! men det blir väl succé ändå!

Jag är så trött på mitt jobb nu. är bara trött hela tiden! gör ingenting vettigt här..
Folk ska bara ha och ha.. ok iofs är det ett hotell, men jag menar.. jag orkar inte! jag hade kunnat sluta NU om jag fått, för jag är inte en bra receptionist just nu o borde man inte bara sluta då?

Hoppas på att få igång internet ikväll så jag kan börja få igång allt! =)
men jag måste ta en kurs om datorer, förstår verkligen ingenting av detta!! kvinnor kan?
Nej tacka vet jag karlar, dom kan dom.. ;-)
 
nu ska jag ringa och väcka camilla i gävle. klockan är snart åtta!

Si di sä!

Jag är så sjukt trött nu! måste orka.. måste.!
ser helt nyvaken ut än..
får hoppas att nina är pigg o fräsch idag. o att hon är hemma! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback