Hallå!

Ja som alla andra så faller också jag för grupptrycket att skaffa blogg.
men nu innebär det att ALLA kan läsa om mitt liv.
Hoppas det blir intressant för er som inte har nå liv förutom att läsa andras bloggar om dagarna.
Men men, skriver jag får jag väl skylla mig själv. det är väl ändå meningen! :)

Si Di Sä


Jag förstår inte.. hur kunde de ta ett sånt beslut? att ge honom vårdnaden.. han knarkar och har vapen hemma, han är helt okapabel till att ta hand om ett barn, han har redan " förlorat" två.. vad ska han med ett till barn och göra, ett till barn att göra till knarkare o brottsling?! Göra min kusin till något hon inte är... min kusin.. och sätta min moster i fängelse, i Usa.
Jag förstår inte hur man då är funtad som svenskt rättsystem! Hur tänker man när man ger en sådan psykopat vårdnaden av en sjuåring som just skaffat sig massa kompisar i sverige och börjar skolan och trivs toppen! De vet allt om honom, hur han blir när han röker på och hur han lovar hit och lovar dit men håller inget av det han lovar! hur kan man då fatta ett sånt beslut??

De har tagit min moster och min kusin ifrån oss.
De ger honom vårdnaden.. men än är de inte i usa. Anna vägrar släppa taget om Devon, med all rätt! ingen psykopat ska ta min kusin ifrån mig!

Nu vet ingen vart de befinner sig.. de har gått under jorden, jag vet ingenting. jag vet inte när jag kommer få krama om dom igen. ingen aning.


Jag vill bara att de ska vara som förr.. De har ju varit så lyckliga här hemma! Nu kommer det inte hända på riktigt länge.

Må djävulen ta honom! och det menar jag., jag önskar inte döden på folk, men på honom för han har inget hjärta! ingen får göra någon i min närhet så illa. Jag HOPPAS HAN DÖR! verkligen...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag önsakr att man kunde göra nått, jag vill verkligen göra nått! Säg bara ordet! det här är för sjukt, å det är fel, så fel! och vi ska ha lagar för att dom ska skydda och vara till för att hjälpa!? skit snack! man tappar tron till allt.

2006-10-20 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback