Attsingen. .

bakfull.. så in åt helvete vill jag lova, jag vill sova nu..
men istället sitter ja på jobbet.. fy fan ja luktar säkert sprit också, kommer ju i kläderna ja sovit i o druckit i o säkert spillt på också! detta suger!

Blev Gesunda o skotertävling o öl. skön eftermiddag iaf. Bettan körde sin rosa pärla!
Sen for ja med andreas smångs hem så bytte ja skor .. sen till ström i berihol på lite party !
Men så blev ja vettig o skulle hem vid halv elva, elva tiden, men ja for hem till bettan o magnus. för hem ska man ju inte när man ska upp halv sju o jobba sen. nej då. då drack jag lite mer, såklart!
sen for vi hem till mig o hämtade lite grejer. mamma o pappa var uppe o ute med hunden, konstigt nog glada även fast ja skulle dra därifrån o sen upp o jobba. . full var jag ju också! tjoho.. fy fan nu är jag bakfull...
Ja så åkte vi på statoil så ja fick min efterlängtade mosbricka till slut. . då kommer lillebror in, full o alldeles uppskrapad i ansiktet. han hade tydligen burit på nån kille o ramlat o ansiktet rakt ner i asfalten.-.- ja känner igen det där... :)

ja så kom vi tillbaka till öhrens residens. o emelie däckar i soffan.. end of story . plus några samtal som inte just nu komms ihåg iaf  . jäklarns. . senast har ja ett mottaget samtal från ett okänt nummer kl. kvart i fyra. ja undrar jag.
ja vill spy.. och sova i min säng.. det ska jag göra idag när ja kommer hem.
Det är dock många rum o städa men ja skulle göra så många ja ville.. gills inget,,?

nu kommer snart kocken o råmobbar mig! tjo- nu spyr ja..


Senare-
kocken kom.. o gav mig ett par öl o en vinare i tetra. " om du vill dricka ikväll också... ha ha ha" as if..
Men mår bättre iaf.. men har så sjukt mkt att göra..
16  rum som ska städas, men ska bara göra det ja vill..
måste plocka in o fylla på frukosten nu o diska mer..
Men det var riktigt trevligt igår ändå. 
Ska ringa camilli nu o skvallra medan ja diskar ! gött. för hon mår förhoppningsvis värre!
ha de!

Kommentarer
Postat av: Jannicke

Uppdatera din egen blogg gullet ;) Men en skøn helg har du haft i alla fall :)

2007-04-18 @ 00:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback