Det som inte dödar en, stärker en!

Jag tänker inte gräva ner mig för en sån sak. kärlekens vägar äro outgrundliga! Jag kan bara vara glad för din skull. så småningom såklart.

Jag är förvånad över hur jag hanterar allt. jag ger mig oväntade positiva råd hela tiden. Jag vill inte göra som många gjort, älta o älta, det funkar inte så!
Det gäller att uppskatta det man har och vara tacksam att allt egentligen är så bra som det är!

Plötsligt blev jag riktigt glad.. för första gången på dessa veckor av ovisshet så känner jag lycka.. Det ordnar sig! det gör det alltid.

Så är det bara! Stand by..
Det är inget som förstör ett emeliehumör!

Och tack lars, jag är en indipendent woman och har alltid varit.

"I wont be scare of the hard times that will come"

Jag är dock mycket irriterad över girigheten som finns, snålheten o tacksamheten som tycks ha glömts bort! Tänk om o ta vara på det du har!

Camilla, Tack för att du var ärlig faktiskt. jag blev riktigt ledsen.. men förr eller senare hade jag ju fått veta det.
Du är en underbar vän och jag kommer alltid ha dig vid min sida, alltid. Göteborg kommer bli toppen, men ett avstånd är ju ett avstånd bara, det har vi nu också men vi funkar fint ihop ändå!


Emilia, oj.. jag har just skjutsat dig till tåget.. en vecka blir du borta o det känns redan som om inget har nån mening längre, förstår du vad du betyder för mig ! så otroligt mycket. bara tanken på ett avstånd på så många mil gör mig ledsen. Du är en stor anledning till mitt val att flytta, utan dig fungerar inte jag på riktigt. .
men jag är med dig den 30:e.. nästan hela vägen.. och jag är där när du kommer hem igen!! Jag saknar dig redan. så hemskt mycket! Det bästa jag har.. kompis, min kompis!

Men Göteborg här kommer jag! Emelie, vilken tjej hon är!



If  I just lay here...

Kommentarer
Postat av: Millan

Tack Emelie, du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Å inte alltför långt bort. Som du skrev, de är ett avstånd mellan oss nu me men de fixar vi!! Finns ju alltid den älskade telefonen! Ledsen att jag sårade dej, va verkligen inte min mening! Älskar dej.

2007-04-09 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback