Ensam är stark!

Och ja jannicke, jag lever igen!! o allt känns riktigt fint just nu.
Kom just hem från en förmiddagstripp i sälen, massa kramar o skratt! london bridge tar ju priset.. ! haha!

Livet är allt bra märkligt må jag säga alltså. och vem har jag blivit? Så otroligt positivt inställd till allt! ja det mesta iaf. :)

Mora sotningsservice ringde nyss o sa att han som skulle sota här hade blivit hastigt sjuk så han kommer inte ..
" Men då får du hälsa honom att krya på sig" säger jag . . alltså! det måste vara så trevligt istället för en suck! hahah:D

Har ett nytt motto i livet, eller inte nytt men det har blivit så mycket mer självklart nu.
" behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Och jag hoppas solen ( hahahahaha polen.... ) skiner i gbg när jag anländer den 30e..


Jag måste ju skriva det så alla förstår vad jag menar.. när man ska skriva ett sms som ex. låter så här
 " hej, jag ska ut i solen och laga lite mat nu.. "
hahahaha så blir det istället, utan att ändra solen o laga " hej, jag ska ut i POLEN och JAGA mat nu.."
HAHAHA, jaa jag tycker det är lika kul varje gång.. kom dock på en til häromdagen.. undra vad det var. ja full i fan blev jag då!

O en dejt imorn! haha yeaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback