Fredag.

Japp! vi alla längtar efter lördag! underbara lördag.
Upp vid åtta o köra pappa till jobbet, sen sola o efter det forvård med emilia, kankse nån alkoholhaltig dryck i jacuzzin!
Sen lunch o hemligt uppdrag. Efter det grillning o bastu med brudarna. o Sen Bowling! toppendag.
Allt i klänning. vi ska vara riktigt tjusiga !


Jag kom o tänka på det igår.. hur mycket jag kommer sakna henne. så otroligt mycket, vi har umgåtts i stort sett dygnet runt i så många veckor nu!
Det kom en tår nerför min kind, hon gör mig så glad. Och som hon sa " vi kompletterar varann så bra" hihi.
Då syftade hon dock på att vi skulle stalka någon, hon tänkte just säga det som ja blåste efter! haha!
Och så länge vi känt varann.. sen årskurs ett.. då var vi 7, nu är vi 20. 13 år min vän, 13 år!
Det betyder något enormt.
Men jag är säker på att du kommer få det finfint med din vän i landet där borta! men du kommer sakna din emelie, jättemycket, muche muche! =) o emelie kommer sakna dig. viiieeele müche! I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback