Kämpa, ladda om!

heja emelie!

Nu är kampen igång. känslokampen. bort med gamla onödiga obesvarade känslor! you go girl.
tog första steget igår, bort med alla sms.. kunde inte göra det själv men borta är de! allihopa!

Nu vaknade jag just också, en dag utan sol, blir en kamp för sig bara det.

Och kvar är första mötet, känslosamtal. men det är bara att sätta en punkt. det kan vi alla behöva ibland.
Jag är inte arg, mest bara besviken, men det är ju klart man blir det.


Jag ska flytta till göteborg till hösten är det nu tänkt! letar lägenhet o ska till o söka jobb! DET ska jag längta något enormt till, det längtar jag till. .
något helt nytt att göra. helt nytt folk.
underbart.


Så jag fortsätter min kamp. i hemlighet.

Tack för i helgen ! vilka kvällar.
Jannicke, kom snart igen!

Rudi, dig ser jag till helgen :D pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback