Längtan!

Jag längtar efter att få komma bort från mora ett tag.
Åker nästa måndag ner till krull o ska bo där ett tag.förhoppningsvis får jag nån bostad medan ja ärdär.

Men nu längtar jag till nästa lördag!! vad skoj vi ska ha hela dagen! :) fotvård på förmiddagen förmig o emilia, o en kall öl i jacuzzin! underbart. är det sista gången pålänge såska här mysas på riktigt!
Det kommer verkligen dröja tills vi ses igen..jag åker till gbg o emilia till malaga.. avstånd som avstånd, jagkommer saknar henne något enormt.. Så jäklar vilken dag vi ska ha.., tänk,nästa gång är det troligen snö ute igen..

Får se när jag kommer hem igen.. aldrig kanske! i wish.. men fan lööördag! =)

nu ska ja ut o gå med hunden.. kilona försvinner inte av tvstrålningarna tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback