nöje.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"ja självklart, kära du, Jag tänkte mig inte för"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min fönsterruta.


3. Vad var det senaste du såg på tv?
Om det gills att jag sneglade på en dokumentär med ola salo när jag i en hast gick förbi tv rummet så var det det. annars var det en film tidigare idag.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
råkade titta innan..

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
rix fm spelar per gessle- tuffa tider , lite som jag känner det nu.           

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick mellan bilen o orsa bowling?

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lägenheter o jobb i gbg.

8. Vad har du på dig?
alladins byxor och huvtröja.

Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Att jag hade grejt sex med gammal älskare! ;)

10. När skrattade du senast?
När jag o maggan for lastbil mellan orsa o mora och skrattade åt hur vi måste se ut i lastbilen och hur vi engagerat skulle vinka om vi såg någon vi kände! det skulle se sjukt skoj ut.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
anslagstavla, tavlor, nån plansch o några diplom.


12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inget jag riktigt minns, kankse skulle vara mi farbror när han bowlade, det var konstigt.


13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

trevligt kvällsnöje.


14. Vilken var den senaste filmen du såg:

"välkommen till familjen"

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett stort hus där jag o maggan ska bo när vi blir gamla med massa lammkött som sköterskor.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
finns mycket som ingen kanske vill veta egentligen.. hehe..

Men jag har en lite udda toalettvana..
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Varningstext på kärlek! " varning- du kan bli kär!!" vettigt?

18. Tycker du om att dansa?

Absolut, kanske inte lika mycket som min emilia o absolut inte nykter!



19. George Bush?

mm. jag har faktiskt inga åsikter där..


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
oj. tjejen ville jag när jag var liten skulle heta Anthea iaf.

Killen.. svårare. findus? why not!



22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
troligen inte, jag är så inbiten svensk så utomlands skulle bara bli ett par veckor om året isf.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
"är du här redan emelie? hungrig? det finns allt du vill ha och orkar äta här inne, och det kommer inte synas på din figur, som nu btw blev som förr igen! "


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Emilia, Maggan, Camilla o camilla. mina bästa!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hoho, de trodde du de! ;P

2007-04-11 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback