och så kom lördagen.

och även söndagen.

idag känns allt mest sorgligt. Nina gör mig så blödig eller vad det heter, blir alldeles tårögd. Men blir mkt värre imorn när vi ska ta farväl av maggan vid tåget, gullet är så känslig. :)

Blev iaf lördag igår, jag och emilia började dagen med solning med maggan sen fotvård och cider i jacuzzin! så otroligt välbehövligt och trevligt.
Sen drog vi hem till mig och åt sallad. trafikolycka alldeles hundra meter från huset också.. otäckt!
O efter maten utfördes överraskningen- go kart! så sjukt sjukt kul!! =) alla tre brudarna sitter med heeel glada miner o kör!

Sen bastu och corona! behöver jag säga mer..? ;)

grillning och kubbspel innan vi drog till bowlingen i orsa! haha haha. ja vilket gäng vi är.
Säger som Emilia - vilka fina vänner jag har.

Bowlingen blev ju som vanligt succé, eller hur..  nåt klot på banan bredvid o så, som det ska vara. vi var rätt bra på lyset där.. iaf Emelie=) hihi. buusigt.

ja och wasa såklart!! som för övrigt verkligen sög igår!
"kör över den där människan, fan in i bilen o köööör för i helsike!!" maggan blev lite våldsbenägen ett tag.

o klockrenast igår måste nog vara min egen kommentar.
Efter att ha ringt maggan en gång och hört att hon typ var på väg hem osv.. så ringer jag igen fem minuter efter.
Maggan svarar och undrar varför jag ringer igen..
Emelie klapp kanon svarar- men ja kommer inte ihåg vad du sa....!


Emilia- Världens bästa kompis!


Nu ska jag sova.. upp kvart i fem och klockan är halv tolv nu!
Saknar er redan mina loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback