and i am telling you

det bara slog mig just! jag är singel och jag drabbas av det.. ja, jag lämnas utanför för att ja är singel! wow.. för det är egentligen rätt vanligt.. i denna situaitonen ser ja mig själv inte som emelie utan som singel enbart.
Tänker man så när man är ett par, att man bara vill umgås med andra par! för isf så suger det iaf..jag minns inte att ja o mitt ex nångång lämnade nån utanför för att vi ville umgås med ett annat par! störtlöjligt..
på nå sätt tar ja knapppt illa upp, isf bara som singel, för ska man välja bort vissa vänner för att vännen inte har pojkvän så WTF?!

Men som sagt, inget ja tar illa vid mig, bara en liten funderare.. som de flesta bloggar.

Nu ska ja göra mig lite fin och göra emma fin och fixa gratäng och hoppas på att mina underbara singelkompisar dyker upp! Ja plus de som är kära också såklart.
Men en blogg tillägnad singlar iaf.

O emilia, my looove!!! attans attans, nu har du gett mig inte bara saknad utan också sjuuuk längtan!!


saknar göteborg lite nu. ska bli skönt att komma till en bekymmersfri stad!

Gatufest är det ikväll också, o mitt 20årskalas, o emmas 18års kalas! party party!
nu ska ja göra mig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback