Idag har jag..

Bestämt mycket nytt. Jag o Cicci ska till o börja nya liv. Anmälan till "life" träningscenter och imorn ska vi inhandla nya träningsskor och sportBh. Sen är vi igång. Det ska tränas hemmaträning på golvet och det ska motioneras om kvällarna. ska bli underbart. en annan har en till bikinisäsong -07, florida jul o nyår.

-lifehouse-you and me.. än en gång ur högtalarna på datorn..

Har idag köpt mig en dyr o fin bh för lite födelsedagspengar o massa massa trosor! det är greit.
Camilla kommer på fredag!! ser verkligen fram emot denna helg. danmark på lördag, en hel del mys o skratt o bara vara sig själv för en stund.. :)

ska bara lägga upp ett mål för träningen, man behöver ett mål.. med allt..

o majsan, tack för du lyssnar o kommer med goda råd. o som du sa, vi är såna där speciella vänner som alltid vet ar vi har varann, o det är ja tacksam för!

Rudi! fredag.. säger bara fredag.. o lördag! ;)


måste bara skriva det, när cicci skulle beställa bredbandet så undrade killen från comhem om hon ville ha viruskydd och brandvägg.. så efter många förklaranden av killen om vad skyddet o väggen innebar så bestämde hon sig till slut till virus utan vägg..

o till helgen får ja sova i en säng... säger inte var, blir bara massa nyfikenhet.. men den är nära.. :)

Pratade just med hanna, o fredagen.. tror vi alltså ber gud om fredag snart! en margharita på heaven23. längtar o längtar, bara att få låsa jobbet o gå därfrån ska bli greit!

Men det bästa är, jag längtar inte hem till mora, inte ett dugg och det är väl så det ska kännas. jag älskar det liv jag har nu.. jag har ett heltidsjobb, en fin lgh med fint läge mot havet, fina vänner både här o hemma o överallt i världen. jag har för en gångs skull på länge pengar över efter räkningar och nöjen, helt fantastiskt .. var längesen en sån lättnadskänsla sköljde över mig.
Jag trivs och jag mår som bäst här! så vad kan ja säga.. tack..


Dags att bädda ner sig. jag o mina lyckliga bröst! ;)



Kommentarer
Postat av: majsan

finna här för dig vännen i ur och skur;)

Postat av: Annika

skönt att du har det så bra pluttan min! saknar dig massor, vi måste pratas vid någon dag, jag har mycket att berätta! :) PUSS

2007-09-02 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback