klockan är två.tolv.

kommit hem från 20 års fedst.. riktigt trevligt folk!
nu är vi hemma igen.. blev ingen krog denna helg! hehe.. cicci är inte ensam på rummet heller.. men här sitter jag.  säkert fem meter från sex.. jaa men det är väl det närmaste sex ja kommer på riktigt länge. och jag är rätt glad för det också!

ska nog göra mig mer mat! mat är gött.. ist. för sex.. och tvätta av mig och sätta på mig pyjamasen!
imorn ska ja gå och köpa pizza!! terhundra meter härifrån..










"Men emelie,.. går du och tänker på *****...?"
"mm.. det gör jag... "

men det är den finaste jag nångång träffat. någon jag kan göra allt för, och jag tror det krävs..
jag har mest svurit på vägen hem när ja pratat med camilla.. fan fan fan fan fan.. så känns det, riktigt fan!
är inte riktigt fint att svära men detta är verkligen FAN! men men.. ge mig bara en hint så kan ja ta gbgs ute ställen på allvar... ja vill verkligen inte.. men säg så tar jag det steget.. nej det gör jag inte. men har jag ingen chans är så är jag tvungen.. sjukt det låter.. som att vänta på tillåtelse. men ja vill aldrig få den! no way.. det är Dig ja vill ha.. ( " det är robin hood ja vill ha" det är ungeför så jag sjunger ut det...) 

godnatt.. jag ska ge mig, har försökt att inte "ödsla" för mkt energi på dig. men det går inte.. du tar så mkt av mig varje dag..

Sov gott!


fan fan fan fan fan..
längtar efter dig camilla..

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag längtar efter dej också. Å jag kommer snart! :)
Ps. Du svor faktiskt inte så mycke.. Men jag är glad att du ringde till mej. Puss å kram till dej vännen, si di sä!!

2007-08-12 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback