Lördag i göteborg.

Ja då har jag kommit ner och kommit in i vardagen här!Kom ner förra tisdagen.
Och på onsdagen inhandlade min roomie sig en egen dator så på torsdagen beställde hon bredband, så nu har vi fått igång det helt! ringde igår till comhem och var förbannade för vi hade problem. men nu funkar det fint!

Trivs riktigt bra på jobbet också! folk har haft lite svårt att förstå vad det egentligen är jag jobbar med.. men så här är det. jobbar bredvid skandinavium men på samma område, i träningshallen. En ganska vanlig lunchrestaurang men det handlar väl mest om att ge alla hockeyspelarna mat. a laget o j18 o j20. Och det är kul! ;) riktigt trevliga killar.

bor med cecilia min "plastkusin" ute i kungssten/långedrag. fem minuter med vagnen till havet! helt perfekt!

igår var vi ut lite, blandade lite drinkar här och blev rätt runda om fötterna.. sen drog vi till kortedala på förferre. men eftersom vi bara tänkte på spårvagnsresan så tog vi bara med alkohol till det. puckon! så vi drog in mot stan efter kort förfest. skulle på rock baren men orkade inte.. det är ju ikväll det händer!
ska till ciccis syster på 20års kalas. massa bål o fest! det blir kul.. nu håller vi på att tvätta o igår tummade vi på att vi redan nu skulle börja shota tequilarose... meeeen vi får allt se! :)


Tio dagar kvar tills jag fyller år också.. jag är helspänd! haha! det är som dagen innan julafton varje dag nu... =) men eftersom jag fortfarande är tonåring så får jag automatiskt vara huuur töntig som helst nu! och belive me jag kommer lyckas!

camilla kommer hit nästa helg om nästan exakt en vecka. ska bli himla kul! ska få till en säng tills dess också för just nu sover jag på en luftmadrass på 70cm. . .

Vet inte vad ja ska skriva mer.. har inte hänt så mkt här på en vecka vad jag vet.. har fått lite småpikar om mitt dalmål men de tycker nog det är heelcharmigt!

och så vart det bestämt att vi ska pierca oss på måndag.... men ja vet i faaan alltså!! vill men jag kommer svettas och gråta och säkerligen svimma av lite! så vi får allt se..


Ska försöka ta ledigt i slutet av september också.. blir svårt men det skulle varit toppen!! vill och ska ner till malaga och hämta hem emilia!! Saknar henne så jäkla mycket! ...

nu lär vi hämta tvätten!

skriver mer sen, kommer säkert på mer. . .

fuck off..

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att du har de bra bruden;)saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback