Och en underbar Lördag!

Gick upp för en timme sen, då var klockan 10 över 7. har ätit frukost och nu sitter jag o säkert förstör ciccis dator.. laddade hem limewire, för jag orkar inte med piratebay. får la se..

camilla kommer om ca 4 tim. så jag ska göra mitt bästa för att hinna cykla ner och handla och dra mig in till stan för att möta upp henne vid tåget! Ser jag verkligen fram emot.

Har satt en låt på repeat.. you and me.. cicci blir tokig på mig! så ja spelar nu medan hon är på jobbet.

längtar hemskt mycket tills nästa helg! bara en massa familjekärlek! :) presenter o massa kramar. helt fantastiskt skoj. jag längtar heeem!
men ja trivs ju fint här med!

o vem vet. lite skridskodejt nästa vecka kanske! ;) haha.

nej dags för duschen nu o så hemköp!!

Ha en toppenhelg,för det kommer denna bli! TRE dagar kvar nu.. sen är jag också med i ligan.

en extra hälsning till dig eulalia, blondie saknar dig.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: sofia

Jo men jag trivs fortfarande i helsingborg det är absolut inte det. Tänkte börja plugga nästa år så känner att jag vill ha lite kul med mina vänner innan det. Här är det så seriöst med fast jobb och allt. Men jag kommer nog att flytta tillbaka hit sen någon gång =)Vad bra att du är där, då hör jag av mig då =)

2007-08-20 @ 08:37:16
URL: http://SofiaHelgesson.blogg.se
Postat av: Maggan

jajajaa, kom hem nu! ;)

2007-08-20 @ 14:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback