Vad är det för en dag?Är det en vanlig dag?Nej!

För det är emelies födelsedag! hurra hurra hurra!!

Det är som julafton när man var yngre. jag är spänd, pigg,glad,nervös. you name it! =)allt positivt dock!
känns grymt kul! ett år sen sist. ett år sen jag o emilia var på semester i helsingborg o hade det finfint!! jag saknar henne mest nu. det är såna här dagar hon ska vara här o kramas o ringa sjuttio gånger :D

Attans ja är helsvettig redan, hur ska denna dag sluta.. förhoppningsvis kommer det bli en grym dag!
På torsdag åker jag hemåt mot norr! ska bli riktigt skönt att komma hem, köra lite bil, kramas med mamma och träffa mina brudar. :)

Nu måste jag nog ta och klä mig, ska gå om tio minuter mot vagnen.

och min vän! jag är så stolt över dig, du är så duktig och driftig! blir glad när du låter så glad och entusiastisk, Du är grym, detta kommer du klara toppen!!

trala la..

"vad är det för en dag,är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är emelies födelsedag, hurra hurra hurra!! "
ska sjunga hela dagen. Såhär bra har en födelsedag sällan varit på sistone =)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: majsan

grattis min vän;)

Postat av: majsan

såg du din bror på min sida??=)

2007-08-21 @ 15:30:21
URL: http://venjansmajsan.blogg.se
Postat av: Maggan

Skönt av dagen va bra! kramar!

2007-08-22 @ 13:08:07
Postat av: majsan

haah fan emelie ja skrev att du fyllde 21 haha klart som fan att du bara blir 20;)haha...

2007-08-23 @ 13:52:09
URL: http://venjansmajsan.blogg.se
Postat av: Sofia

Grattis i efterskott vännen =) hoppas du hade en toppen dag ! puss och kram

2007-08-23 @ 16:38:43
URL: http://SofiaHelgesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback