Allt jag missar!

Mm, jag missar så mkt under mina två veckor i usa. Såg just att jag till och med missar bingolottos uppesittarkväll, japp det är katastrofalt alltså! sen julafton och allt som hör till. JULDAGEN.. skit också! annandagen- ja, camilla vi vet ju hur den slutade förra året! hade kunnat bli en skön repris.. ;)
Sen nyår, nyårsmaskeraden i gbg som cicci o johan så fint planerar medan ja håller mig utanför .. tyvärr!

Idag har varit en skön dag iaf!
och ja kom just på att jag fasiken redan skrivit blogg idag.. då ska ja inte besvära med mer skitsnack!

:)


Biljetterna är fixade också, vet inte om jag skrev det i det tidigare dock. jäklar vad förvirrad jag blir.

har iaf varit på gymmet ikväll. en timme på cross-nånting.. skönt att få svettas lite. mkt.

godnatt.
adios...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, annandagen - vilken kväll!! De hade varit en skoj repris ;)
Har du fått biljetterna alltså? Skönt isf. Nu ska jag lägga mej, hörs imorron vännen.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback