En kväll på gymmet!

Tog mod till mig och gjorde premiär på gymmet. nu har ja ju betalat för sex månader framåt, så klart jag ska utnyttja!
Sprang lite på löpbandet och cyklade lite o nån mer grej. Men nu vet jag iaf lite hur det funkar där. Känns bra! Kanske man har lite bikinibody om en månad! =) jag är optimist! inge mer sötsaker och dålig kost. Träning varje dag nu. Promenad el gym el pass. Här ska formas body!

Lördagen blev iaf hård vill jag lova. Men dancin dingo var faktiskt riktigt kul! Kan bero på vår nya vän micke som röjde på dansgolvet! Och jag är grym på att dansa.. jaa det är inte bara ja som tycker det! ;)

Sen hamnade ja med tre 88or på gamle port.. och sen taxi hem! Trevlig kväll faktiskt.

Söndagen spenderade jag o soffan.. illamående och sliten som få! men men, nu blire lugnt med alkoholen igen.. Beror ju iofs på om julle o magnus kommer ner el inte! We´ll see..

Och julkalendern är ju faktiskt riktigt bra :) Ska upp och gosa ner mig i soffan imorn kl. sju!


Jag längtar jättemycket hem nu.. vill bara hem och lägga mig i sängen och mysa med familjen i soffan! saknar allt.. speciellt maly..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback