En ny emelie!

Snart så!
om sex månader kommer ja förhoppningsvis ha en fantastisk kropp! jajjemensan!
Köpte träningskort på Life nyss, 399 i månaden i ett halvår för att göra emelie till en ny emelie! wow fantastic!

Så släng er i väggen tjockisar!

;)

Har också varit och handlat mat tills kvällen! Jag o cicci ska ha tjejkväll, äta gott och dricka massor!

Nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag kan fixa lite lockar till slut!

Det ser till o med ut som att det håller på att spricka upp på himlen. Ska ta ett kort och lägga in..



 
Men det är första december!! Ta mig hem!!



Såg julkalendern idag också. japp jag är 20år men har inte missat ett år på den! Ett bra sätt för mig att komma upp på morgonen också! thank god its christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback