En vanlig dag.

Idag har varit en vanlig dag. Rätt lugn dag! Var riktigt trött idag när jag kom hem från jobbet. slocknade klockan sju och vaknade strax innan tio då cicci kom hem..
Men omänsklig som jag är så har jag inga problem med att somna snart!

Borde ha tränat idag,för ja tror inte min inflammation mår så dåligt av det. Måste försöka få till en hyffsad liten mage till florida! Sen blir nästa mål gävle och sen sommaren ;)

Väntar fortfarande på mina tågbiljetter hem, börjar bli riktigt orolig nu.. Ska ringa dom imorn..

Jag borde lägga mig nu innan det blir för sent. Imorn är det lucia och det sänder från mora imorn kl. halv sju. .
får se om jag tar mig upp el inte. borde det iaf. skulle vara mysigt.

På tisdag kommer min kompis hem! Äntligen.

Nästa lördag blir det tydligen lilla julafton med familjen.. grötfrukost och julbord.. Sen glöggkväll med mina vänner.. Toklängtar hem ! Måste packa också.. och shoppa lite kanske. .

attans nu började CSI.. men jag borde stå emot! :)
Ska göra lite nytta först iaf.

Snart är det helg! !

och en sak irriterar mig fortfarande! förstår mig verkligen inte på en del människor.. Har det uppstått en situation där man inte kommer överens så är väl ändå det viktigaste att sätta sig in i varandras sitser. Am I right el?!
och jag har satt mig in i din länge nog, varför kan du bara inte förstå min och gå vidare?! jag har gjort vad jag kunnat tycker jag. jobbigt nog är jag en så konflikt rädd en.. ser inte du att jag iaf försöker till skillnad från dig. . jag bara undrar för det stör mig så mkt än..

Och så ska jag träffa annika, det ser jag också mkt fram emot! min pingla! hon gör mig lycklig min kära ankipa!

Har funderat länge nog på tatuering nu också.. ska se till att få ihop lite cash så det kan bli verklighet också. . :)

Godnatt.
och en extra kram till min maria!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

Postat av: majsan

åå nu sitter ja och pratar med dig"hade velat träffat alla sen vi va 14" haha;)

saknar dig hjärtat...puss puss och ha så trevligt i USA

2007-12-13 @ 16:54:46
URL: http://venjansmajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback