Fredagkväll

Och den ska jag spendera på gymmet.  I ett irriterad tillstånd! Min fot har fortfarande inte blivit bra. och jag problemet är dåliga skor..jag har verkligen inte de pengarna att lägga ner på riktiga skor! så jag är less.. Jag orkar inte ha ont där, inte nu när jag kommit igång med träningen. Får ta och lära mig lite styrketräningsgrejer tror jag. gah!

Pratade med mamma nu också, fick lov o föra över pengar till micke. morbror micke.. för han har betalat hyrbil o hotell ett par dagar i florida..Det blev ja också less på, men det är ok. ja får köpa lite klappar imorn ändå. får tillbaka av far min på måndag. Får hoppas på lite ränta då! ;) yeah ja är underbart bortskämd !

Nu måste jag gå ner och träna bort min ilska! sen ska jag mysa med cicci vid tvn och sova. imorn blire shopping.. ensam i stan. kuuuul..
Men nu är det bara måndag,tisdag,onsdag och torsdag kvar. nog för att tisdagen kommer bli sjukt jobbig, jobbar heldag då från 9.00-00,00.. kommer vara ca 80 pers som ska ha mat serverad. och säkert bara jag o mariana o kanske nån mer. skoj. jaja, efter det ska ja ta det lugnt. Längtar tills ja sätter mig på tåget på väg hem!

Mor o far o mormor o per hade glöggprovning hemma, mums. här kör vi bara på blossas lättglögg! :)

Imorn upp o städa också. cicci drar ju iväg och jobbar.. jag ska äta lång frukost och se julkalendern och kanske ner på gymmet. ja, det ska jag., sen in på stan. lr stan först?


Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback