Hallelujah!

och thand god för singellivet!

Jeff Buckley-hallelujah


Sitter uppe än, borde ha lagt mig efter DHW men nu blev det inte så. Fastnade som vanligt med rudi på msn. tjejen som börjar tre imorn har ju tid.. :)camilla alltså. jag ska upp sju. igen.

Pratar också med en god gammal vän vars pojkvän gjorde slut häromdagen. Om ändå bara den vanliga korta sträckan fanns mellan oss gumman, Då hade jag varit där på stört, Vill bara ge en kram och som du sa prata av dig lite. det är mest det som behövs. jäkla as till killar. Hur tänker de?
Vi har inte träffats på snart ett år . Kärlek till dig min vän. min lilla vän.



Det är inte lätt med kärlek min vän, det kommer göra ont fler gånger! Men sen kommer den dagen då det bara flyger på.. allt bara löser sig.. det är svårt att tänka sig nu, jag vet. men hang in there gumman..
Plus att du ska handskas med känslorna från din värsta förlust också. . Du vet att jag tänker på dig och resten som sörjer..
Men som jag sa till dig, en dag i taget, gråt ,gråt,gråt. tillåter man sig inte att vara ledsen och gråta kommer det ligga kvar alltför länge och det vill jag inte att det ska göra i ditt fina hjärta.
Sätt på sorgligaste musiken, ta en tur i bilen och kör försiktigt, ställ dig vid en vacker plats och bara stå.. sitt i bilen med hög musik och bara låt dig själv vara. .
Men sen får du inte vara ledsen mer! Det är allt hans förlust, allt! Du har mycket att vara glad för också, kom ihåg det! och kom ihåg...
Imorgon är en ny dag!

Upp kl. sju för julkalendern!

Kärlek till dig sötnos.




Kommentarer
Postat av: annaa

det där me kärlek är inte lätt någonstans :(

Postat av: Maria

Du är verkligen bäst Empa. Tack för ditt stöd

2007-12-12 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback