Inflammation..

...i Stortån! störtlöjligt. . men ont gör det iaf! Frölundas fysioterapeut klämde i kände idag och konstaterade, la salva på och plastade i stort sett in främre delen av foten, sen bandage.. så nu har ja gått med smörj i skon hela dagen. .
och så ska ja äta voltaren tre dagar. och jag mår redan illa av tabletterna. men sen ska det väl bli bra hoppas jag!
Så att jag kan fortsätta med workouten inför beach 08! =) 

så tyvärr är det inte synd om mig alls! ja menar om man ändå skulle få nån sjukdom el göra sig illa kunde man väl fan göra det ordentligt, ist för nå sånt här töntigt  ! :)

För varje dag som går så vill jag mindre o mindre åka till florida.. verkligen inte!! vill inte.. well well.. inget att göra åt.. mm ja är säkert väldigt lyckligt lottad, men allt jag vill ha är en riktig jul!

Nu lär jag äta lite fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback