Lördag afton.

Och här sitter jag. Har det rätt bra ändå.
Förutom att ja aldrig mer ska vara borta hemifrån så här länge! Ser så fram emot att lägga mig i min säng och vakna upp hemma, strosa runt i mitt stora fina hus och gosa med malybaly! :)
Sen köra bil! äntligen! Längtar så efter mitt mora. .

Sitter framför teven och kollar på " catch me if you can" helt ok än så länge..
Så mysigt att sitta här ensam i en mysigt lägenhet i underställ och vara sådär lagom snygg! ja, det är ju ändå lördag!

Ja nu ska här skrivas något snitsigt och lurigt har jag lovat camilla. men ist för nå skoj så ska ja försöka vara lite kritisk och pessimistisk, för det är något jag är riktigt bra på.. iaf på jobbet!
annars har ja ju en massa funderingar.. Som den här kampanjen nu som röda korset dragit igång. Ge en kram!
Vem ska man krama. ska man gå till de sunkiga, illaluktande som står med bössorna och ge DOM en kram..? el ska man leta upp de stackarna som får pengarna tillslut och krama dom..? Vem ska man krama? om ja kramar cicci så hjälper väl inte det någon? kalla mig dum, men ja vet inte vem man ska krama för att de ska få det bättre.. och hur ska en kram göra deras liv så mkt bättre.. får dom mat efter den kramen.. ?
äh låt oss ist se dessa värdelösa galor där tilde de paula och bengt magnussom får klä upp sig och leka hjältar för en kväll.. så kan väl de krama de som stödjs av röda korset, de som har råd att åka till dom..

jaja, säkert hela värdelös läsning,men bara för att camilla nu ska ha något att ifrågasätta på msn.. =) så ta det inte för seriöst, jag kan bättre än det där! yeah


åååh jag längtar till så mycket!! Men mest tills imorn just nu, LOVE ACTUALLY kl. 20,00 på kanal5 ! Det är den bästa filmen jag vet. Så imorn blir det massa tårar..


Emilia, hör av dig så jag vet att du lever kompis!!


Enjoy lördagen pals!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ähh, jadu.. Bättre kan du väl, de va ju helt värdelöst de där. Slösa på min tid... Hmm..

Postat av: Camilla

Men jag gillar dej ändå!!! ;) Puss!!

2007-12-08 @ 23:30:34
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback