memories of us.

Jag har en så otroligt skön känsla i kroppen, en - som bonden anders skulle kalla- heeelnöjd känsla!
Jag är verkligen helnöjd ikväll!

Min älskade mormor ringde och tacka så hemskt mkt för julkortet hon fick av mig. Det var det vackraste komplimangerna hon fått i hela sitt liv menade hon. Jag älskar dig med kära momma.
Så efter det samtalet längtade ja ännu mer hem men blev ändå så alldeles lugn i kroppen och lycklig, ja det var en lyckokänsla.. wow.. längesen.. Lycka!

Har packat lite nu, alltså slängt i det ja tror ja kommer ha på mig, men som ja säkert inte kommer i längre.. har ju som sagt gått o lagt på mig lite.. tror ja iaf.. !


Paus-----------------

Nu har ja pratat med min Kompis! Första gången på sex veckor! :) om exakt 48 timmar så ses vi igen !!


Iaf så har ja inte så mkt mer att säga..

på jobbet idag så frågade en gäst vad lunchen kostade.
- 66, svarade jag.
-ja det var ju inte så konstigt när det jobbar så snygga tjejer här.. ,säger han..

mm ok, jo det var precis så vi tänkte! men en komplimang är ALLTID en komplimang iaf! haha.


och ja har känt mig fan så snygg idag! jäklar i mig alltså! bästa självförtroendet på mkt länge!! underbart. det var all lycka! :)

ska skriva en lista nu på vad jag ska ha med mig hem, sen ska ja somna och hoppas att ciccis paranoia om möss inte påverkat mig för mkt! hon tror nämnligen att ja släppt in genom hennes ventilfönster.. men ja tvivlar.. hoppas jag.

längtar till fredagmorgon. upp tidigt! o sen till spa! härligt..

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback