Miami,West Palm Beach.

Nu ar vi har. flygresan gick bra,forutom litet problem pa heathrow.. riktigt dryg flygresa anda, och herregud nar vi skulle kopa mat i chicago pa mcdonalds..kara nan fjorton svarta tjejer bakom tre kassor med riktiga attitydsproblem.. ja menar fem vilsna svenskar ska bestalla mat.. "but people..come ooooon!!" sager hon.. herregud jaklar vad arg ja blev sen da..

men nu ar vi iaf har antligen. glomde sladden till kameran i gbg, lr ja jag hittade den inte bland roran..cicci.. :)

igar var vi vid stranden och alla ar pa mig om att ja inte far vara i solen sa lange.. alltsa jag blir sa arg!!mind your own buisness.. nej fan ja blir sa elak alltsa.
mm sonen ar iaf riktigt stilig.. hehe. arton knappt men hellooo.. hahaha!

hejda.. nu ska de in pa datorn har.. sen ska vi dra och hamta bil i stan och sen stranden.. men ja far val halla mig i skuggan.. WTF..

jaja hej hej.

Kommentarer
Postat av: majsan

hejsan!
bra att ni har kommit fram gullet;)ha det så bra nu,nu ska ja springa till jobbet...passa dig för solen;)

puss

Postat av: Camilla

Va skönt att allt gick bra!
Va, va har jag missat me solen? De att den är stark eller är de nå annat??

Ha de bra vännen!! Pusspuss

2007-12-27 @ 21:48:45
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: Maggan

klös stöddiga människor. vet inte om jag hade kunnat knipa om nån sa som dom, jädra skit ungar!

2007-12-28 @ 08:27:45
Postat av: Camilla

Okej, då är jag me.
Ja jag hade nog inte väntat mej nånting annat.. Synd om alla er bara. Han har ju aldrig verkat riktigt frisk i huvudet.
Klart vi ska skåla för dej, jag ska ha dej bredvid mej å skåla MED dej t.o.m!!!
Saknar dina samtal vännen men vi ses ju snart ;)
Pusspuss

2007-12-28 @ 12:04:56
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: rudi!!

Gott nytt år gullan min! du faller väl inte dit i hamburgerträsket nu igen?? hahah..

Imorgon åker jag och emilia till oslo och firar nyår där! tråkigt att du inte kan vara med men vi får ta en helg där alla tre snart!!

Och du sola så mycket du vill!! hur ofta ser man solen nu för tiden?? sero, nada och aldrig! så njut gumman. ta lite solskydd runt 6 eller 8 så går det nog bra:)

Vi ses nog snart! kommer nog o hälsar på i gbg om en månad senast:) puss på dig! Och ETT GOTT NYTT ÅR!!

2007-12-30 @ 19:29:26
URL: http://Rudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback