Torsdag.

La just på luren efter en timmes samtal med min kära majsan! :) vilken tjej! tror det inte var en tyst minut på den timmen! bästa timmen på dan majsan. tack! Ser fram emot en helg i sthlm sen!

Tänkte dra ner och bli lite svettig på gymmet snart! ska smälta maten lite bara och ta en voltaren mot foten..

sådär ja, nu ska jag bara byta om och sen köra på! imorn ska jag sola! :) lär sola iaf tre gånger innan florida tänkte jag.
tisdag, baby.. tisdag! =)woho!

Jag har längtat till så mycket detta året tycker jag!.. till de gånger emilia kommer hem.. till julbord, till jag får åka hem, till filmen love actually.. ;) jaa det är en del längtan det. o en del tårar måste ja erkänna att det också varit, kanske inte efter längtan till julbordet. men till mkt annat!

Sådär nu har det gått en halvtimme sen sist.. så nu ska jag dra.  .
o ja längtar till gävle nu.. ;) hehe. .
pusspuss


Kommentarer
Postat av: majsan

jaaaa min bästa timme på hela veckan;)

Postat av: rudi

hejsan min gullvippa! tittade du på lucian från mora idag?? jag grät... jag vill hem nuuuuu!! men bara en vecka kvar iaf tills vi ses!! måste sova nu ska ju upp o jobba imorgon.. hörs säkert imorgon om du inte ska ut o fara o flänga på kvällen:P?? puss pussy

2007-12-14 @ 01:13:57
URL: http://rudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback