Tredje advent

Har haft en helskön helg faktiskt, ensam men helskön.
Var in till stan igår och shoppade loss klappar, till mamma, pappa, fredrik o rudi. har en kvar.. minst! det är så otroligt kul att ge bort saker! :)

Men ska tänka ut den sista.. ska vara något perfekt! Only for you!

Nu är det spännande med finalen av bonde söker fru! ! vet iofs hur det går men ändå..

"allting blir ju dubbelt så roligt när man är två"
helt rätt per-inge. lr hur majsan? så ja tror PI blir glad om både du o jag kommer till rättvik  i sommar! haha! ;)

Camilla smsa inatt så ja ringde henne, hahaha! Rudigumman vilken miss!
Och julle smsa.. han ville nog inget mer än att säga godnatt.. haha..
Och majsan skickade även hon ett sms o bad mig köpa en cider till henne! hahaha, helt fel emelie, majsan! :)

Skriver sen. ska på poweryoga halv fem! o köra lite kondition tänkte jag.. =) herregud om en vecka drar jag ju. damn.. tråkigt. jaja.. Hoppas på att bli lite brun iaf!

godkväll.

Kommentarer
Postat av: majsan

hahahaha ja oja man ska vara 2 men fan ja sitter fortfarande här helt sj haha...jag vill ha per inge här och nu!!!

HAHA ja helt fel emelie;)

Postat av: camilla

ja det var då en riktig miss från min sida.. fy farao.. snart är det lördag!!! wihooo ska skynda mig så mycket det går hem då:) saknar dig gullan! pussy

2007-12-16 @ 23:09:52
URL: http://rudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback