What a day!

Möjligen en infektion i nån sena i foten.. får hoppas att det löser sig om det är så. För nu är träningen här för att stanna!

Fredagen var kaos på jobbet. var kvar till kl. sex idag.. annars fyra.. förstå den diskhögen!

Men men, efter lite svett och tårar som kom även jag hem.

Till gymmet en timme för att svettas lite, och nu sitter jag hemma framför idol med rudi på msn. . i planeringstagen!
Grövelsjön till vintern/våren. promenader, god mat, massa mys och snack! Ser jag fram emot. tillsammans med våra nya kroppar då..:;) haha.. Gullan&Rudi.

Nu har jag riktigt ont i foten.. illa illa!

Ser fram emot att köpa lite julklappar till mina kära!

Ensam i helgen också. träning och mys. :) 


Jo snart är det dags för florida också. borde känna mig lycklig och förväntansfull, men ja vill inte alltså.. och det är ingen i min familj som vill heller. blä! en jul som alla andra vill jag ha. . Men men, nu åker vi och så är det..

Hejdå. trevlig helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback