Jag är hemma nu.

Jag har inte gett upp men flyttat hem, eller iofs jag har gett upp..
Sagt upp mig o bor numera hemma.

Så.



Var lite smått ut igår med Emilia o maggan!
Emilia var först upp till Sälen i hämtade mig, o Jon var med :) Kom hem vid åtta, å svaga som vi är så öppnade vi dunken o blandade! satt hos emilia o snackade mest gamla minnen, roligaste jag gjort på mkt länge, wow så vi såg ut också.. haha när vi var yngre.

Kom hem vid tre inatt, somnade runt halv fyra. å åtta imorse var jag på språng, ut med hunden, gick till emilia o hämtade sminket o alternativkläder från igår! :)

Sen gick ja o mally till lars o fick te och lite gos, ja mally då.
Nu ligger jag i sängen o känner att promenaden satt sina spår, börjar känna mig trött i ögonen.

Och trött på min mor.. att hon orkar! bara för att jag nu inte har något jobb på en gång så ska allt göras på en gång här. majgard va.. .

Nej nu blir det säkert till att blunda till lite hårdrock! ;)


vi ses sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback