plågeri.

ja för den som uppfann tidiga mornar borde avlivas.
Gick upp halv tre o tog bilen en sväng på mora, hann dock inte så långt förrän jag såg emilia! :D
haha toka. så hon fick skjuts hem! en sann vän är jag !

Nu sitter jag på jobbet o längtar efter en säng.. din säng!
har inte sovit många timmar inatt inte,. frågan är om jag ens sovit en hel timme..

jag har kokat gröt o ägg åt åkarna.. skönt att de snart åker, då blir det lugnt i två timmar iaf sen kommer alla tjejerna som åkt tjejvasan..

sen tänker jag verkligen gå hem!! o inte gå upp förrän sent..
fem ska jag hit igen o jobba tre timmar..

imorn börjar jag tio på kung gösta o har lunch fem timmar... sen hit igen tre timmar..!



"Det är mina tankar som skapar mina problem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback