"You sexy thing"

Mmmh!
" I belive in miracules, where you from you sexy thing?"

Har lunch nu så jag tänkte söka mer jobb, men utbudet var inte så stort idag heller !
Men men, det ordnar sig när jag kommer hem!

Längtar efter att få komma hem, gå upp vid sex, äta frukost med familjen och ta det lugnt, duscha och se nyhetsmorgon och sen vid åtta slå på barry white och städa! ! dammmsuga och sen ta en svängom med städmoppen! can´t wait.
och sen snygga till sig och ta sig ner på mora och hänga lite och bara vara lite..
Och skaffa mig ett träningskort och börja träna på riktigt!

Mmmmmh.
Kiss me darling, I love the way you hold me baby! YEAH! haha
idag är en bra dag.

"en, två, tre, fyra... jag är en partymyra!"
Vilka låtar jag har...

Och ta inget eller ingen för givet.

Dags att åka tillbaka till legotältet och bedöma legobyggtävlingen!

16 juni maggan. det är då det händer.






Fick en sms av min mor imorse.
"Godmorgon min Goosa.
Ta vara på dagen den kommer inte igen,
Om du ser någon som har tappat sitt leende- ge honom ditt.
Jag älskar dig
Mamma"

Hon är underbar min mor.

Kommentarer
Postat av: greeneyedlady

jag saknar dig.

2007-02-10 @ 04:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback