attansbananer.

Tänk att man kan bli så förvånad över sina egna reaktioner, borde man liksom inte veta hur man ska reagera på vissa saker..? tycker iaf det verkar konstigt.. men man slutas väl aldrig förvånas..

Dags att dra av plåstret från såret som är läkt sen länge, har bara gruvat mig för att rycka bort det och se att det som en gång funnits där nu är borta..för alltid..

Borde sova lite. upp halv nio imorn. lr nej ja sover lite längre.. fasen om emma ringer o säger att ja inte behöver jobba. blir det dåligt väder så får inte ja nå pengar .. i stort sett!.. men måste jobba lite imorn..
sen big meet! ska bli grymt kul!

hoppas mina nysar lägger ner snart..orkar inte mer. så nära döden ja varit idag tror jag aldrig att jag vart! ja skojar inte om jag säger att jag nyst 35 gånger idag. undrar hur länge hjärtat klarar av att stanna så plötsligt?

och jag plågar mig själv.. för jag drar sakta sakta sakta av plåstret.. plåstret som skulle bort för så längesen.. !varför rycker jag bara inte så jag kan glömma det såret du gav mig! men nej.. jag plågar.. och så ont som det gör...


Ska ta mig upp ur sängen nu och leta upp ipren och ett par andra piller! Vem vet min kropp kanske tänkte bli sämre tills imorn. och det tillåter inte jag. nu är alla medel tillåtna!

hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bruden nu tar du de lugnt i helgen;)eller va fan lev ut dina lustar;)

2007-07-04 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback