Lördag.

Sitter hemma och har just lagat mig en fin lördagsmiddag som jag avnjutit till ett glas vatten..
hade ju inte setat fel med en grym förfest nu o massa alkohol med vännerna! men inte en vän så långt ögat kan nå.. endast emilia på mobilens framsida.. men sry du kan inte räknas med denna gång!

Lyssnar på hårdrock o dricker vatten. Ska snart bege mig ut på en promenad med mally.. Sen ska ja o grannen hyra film o senare dra en vända till våmhus! Men tror det blir en lugn lördag. hade iofs velat ha en riktig kalaskväll,. men eftersom alla mina vänner tröttnat på wasa så blire inte så. Det är ju inte för wasa jag går dit.. det är ju trevligt o träffa lite folk! blä..

Nej en tripp till vansbro skulle inte setat fel heller!


tja.

Kommentarer
Postat av: majsan

hmm fan du kunde ju ha kommit till ett regnit munkfors ikväll ju;)

Postat av: millan

Du va sympati-nykter me mej! De låter lite bättre, haha! ;)

2007-07-15 @ 21:44:11
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback