ny dag full av möjligheter!

idag har jag mest jobbat under mina vakna timmar.
började på glassbaren kl. halv nio o var kvar till halv sex. nio timmar gjorda där!
Sen hade maggan fått besök av mattias på natten innan så hon ville sluta tidigare, o no problem, erbjöd mig att ta sista timmarna så hon fick hem o gosa lite..
Men innan det så fick ja sms av världens goaste stefan. han ville bjuda på middag.. o jag är inte sen att tacka ja till mat o gott sällskap!
Så vi åt gött på mora hotell. sen for han hemåt och jag tog cykeln hem för en snabbdusch och ombyte till något much more snyggare. och för tre timmar på hotellet. så ja fick till tolv timmars arbete idag! (lät ju iofs lite mystiskt med mina tre timmar på hotellet.. )
Pratade med jonas i norge en hel del på telefonen också..

what a day dear, what a day. say no more..my smile is already shining.. say no more..

It's really good to hear your voice say my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak.


träffade jon utanför statoil så vi ensamma själar slöt upp för ett par nuggets på mc. intressanta samtal om hur överviktiga 17 åringar ofta är tsm med äldre killar.. haha vi hade iaf ett riktigt kul samtal. hoppas ingen tar illa upp bara, men så kan de va!

Har varit den mest pigga dagen på länge, mina fötter värker men mitt leende skiner än. tänk vad du gjort med den lilla pessimistblondinen. hon är en annan emelie nu.. tack. nu ska ja dreggla gött inatt o drömma vidare. just för tillfället kan allt inte bli mycket bättre! well if you where here men ja är helnöjd!

from this moment.. this is it.. beginning or end?



Jäkla folk det är ja jobbar med då.
Stod o hade just skurit upp lite skinka i köket o tydligen så hade nån bit hamnat på golver i mitt vilda skinkskivande!, då kommer milli och ler o säger.. "hehe ja höll just på att halka på din skinka..."
haha ja om min skinka låg på golvet.. o om man kan halka på min skinka..
lär ju nämna att hon även lyckades spruta kolsyra på lillfingret..jag tycker liiite synd om henne, men inga blommor får du! :)



Tack min camilla för sängmyset häromdagen! :) att du står ut med mina små fingerattacker.. haha! helt sant, men det låter sjukt.. o gurkan.. mmm..men för mycket dipp!
smack!

Kommentarer
Postat av: herr ober

hejsan gumman min!! saknar dig något oerhört just nu. det va ju ett bra tag sen nu. men snart är jag hemma igen:D måste fixa någon fin present åt mor din! fast det blir lite taskigt mot din pappa kanske. fick ju komma på hans kalas också, men no present... men jag fixar nog något iaf:) sitter på centralstation nu och sluskar lite trådlöst av dem, eftersom steinar har stängt av det nu när dom har ferie.. dumma han. ska ta en fika med ylva snart, blir nog mysigt. fast helst hade jag fikat med dig nu o skvallrat och myst. när jag kommer hem blir det en bit av något gott på kaffestugan o lite solsken hoppas jag:D miss you min gullan! ses om en och en halv vecka! håller ut! pussy och kram

2007-07-11 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback