Så jäkla less!!

Det finns en människa som irriterar mig mer än vad alla glassturister gör. o jag blir så fruktansvärt irriterad så det är inte klokt! gaaaah.

har haft en dålig dag idag..
min mage är sjuk.. ska ringa rill vårdcentralen imorn o få en tid. jag orkar inte mer! det funkar inte att hela tiden behöva kolla så jag har nära till toa el. skog.. sjukt är det!
mår riktigt illa nu också. inte konstigt kanske när ja träffat dig idag.. fy! usch.. trodde inte ja kunde avsky någon så mkt som ja avskyr denna..! coolt..

saknar min pingla så otroligt mycket också!! massa tårar för dig kompis..! baby, hoppas vi ses snart!!
ja o rudi ska iaf ner i höst! :) puss.



o så saknar jag dig..  o ler för ja blir ändå glad när ja tänker på dig!!

nu ska ja försöka äta något..


hat, idag känner jag mest hat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback