whats new.?

Ja, bröllop igår alltså.. i Leksand, var där och jobbade med Annika& Birgitta. Riktigt kul fest var det!
Men jäkla skitunge som sprang in i köket hela tiden. jag-utan mat i magen och stressad försöker skälla ut ungen ur köket.. men ICKE! han går runt o tar sig in bakvägen.. Då går jag ut och försöker slänga ut honom. tydligen lät ja inte så rosenrasande som ja trodde.. o det går tydligen inte att hota med att hämta mamman heller.

Kom hem vid ett tiden o la mig i sängen, pratade lite med jonas o smsade lite med onyktra människor. sen somnade ja till teven i mors o fars säng.

skulle upp elva o jobba tolv.. kom ner till glassbaren lagom febersvettig och halsont, ville bara gå hem.. då ringer emma o säger att ja inte behövs där idag! woho.. synd bara att ja hann ner.! :) så ja fick en ledig dag!

imorn är det jobb kl. nio.. till åtta..
sen tisdag mellan tio och åtta och onsdag samma sak. men sen drar vi!!! woho. ska försöka hinna bränna musik o få pengar på kontot..ska bli så grymt kul!! semester! hade ju gärna haft med min Sämästerpingla men det får bli nästa år då! :)




o jag är glad att ja flyttar om det flyttas som det sägs det ska.. då är ja hellre långt borta från dig!






Det var någon jag pratade med som beskrev en känsla, en saknads känsla som gjorde så ont, bara ont. En sån smärta som absolut inte syns.. förutom de dagar då saknaden blir extra tung, då rinner det från ögonen.. För så mycket saknar jag en vän som dig nu.


Vilken sämäster vi hade kompis!
nästa gång avancerar vi mot europa!
Love till dig.


Kommentarer
Postat av: Emilia

fan fan fan. du får mig att börja gråta på jobbet. så saknar jag dig. uuuuh!
pusspuss!

2007-07-02 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback