Always look on the bright side of life..

Tycker det börjar kännas som om det ordnar sig..
pratade med skandinaviumdamen idag, o hon lät riktigt positiv, hon hade saknat ett mejl från mig.. :)
så hon skulle höra av sig så fort hon hade haft den sista intervjun..
jobbet börjar isf inte förrän 23 juli.. men ändå! det kan ja vänta på.. hockeyhoran emelie, oh yeah! haha..
nejdå, så illa ska det då inte bli. . . . .

har hittat en så bra present åt min bästis. ! hon kommer älska den/det hmm.. mystiskt va..
haha o jag vet att hon är livrädd för att ja kommer avslöja den/det.. hahahhaaaaa! men nejdu maggan, ja är tyst som muuuusen! hade ja kunnat hade jag gett dig en stjärna för det är du värd.. nu kan man ju iofs köpa stjärnor men ja hade velat hämta dig en o slå in den till dig. :)


nu ska ja fortsätta min kamp mot fettet! sit-ups! innan nån ser.. för ja vill ju behålla min image, den som inte tränar!


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback