Emilia!!

Det är sommarkvällar som de vi har nu som jag önskar att det bara var du o jag på baksidan sittandes i varsin solstol och bara dricka kall corona tillsammans och nypa varann i armen och gosa så som bara vi gör..
men det får bli jag och ett kort på dig på varsin solstol i sommar. :) jag tar din öl då.

Jag hade velat vara med på inflyttningsfesten. grymt! o jag vill ha med dig på maggans kalas och på mitt kalas, riktiga svenska sommarfester så där jäkla underbara!

blir iaf vansbro ikväll o du skulle varit med kompis! men ja har din kusin här ett tag nu o hon är också bra. :)

saknar dig som en busschaufför saknar sin buss och jag klarar mig lika dåligt som en fisk utan vatten utan dig.



Kommentarer
Postat av: millan

Även fast inlägget va till Emilia känner jag att jag måste lämna ett spår: Tack, är man inte bäst får man väl vara bra ;) Puss på dej vännen! Är så kul att vi kan ses nästan när vi vill igen!!!

2007-06-10 @ 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback