En helg i dimman.

Lördagen firades i ribbåsen med maggans 20års kalas.
riktigt trevligt hade vi. men med allt gott kommer något ont.. eller ?
men gänget i slogboden hade det nice o gött tillsammans vid brasan.
:)

orkar inte skriva mer nu, har ont i vänsterskinkan.. sträckt mig eller nå, när ja låg ensam i tältet inatt, ensam i ett fyramannatält, lyckat va! jäkla nisse som svek vår campingsemester!


nu ska jag sova,upp sju imorn. personalmöte kl. åtta o kl. tio ska ja jobba på kung gösta i receptionen.

godnatt.

Men ja lär lägga upp lite bilder ändå! maggan tack för en trevlig lördag! :)

Julle o Göran var ju snyggast på plan måste ja säga! kolla bara in Göran görans glasögon, vilken sexbomb! ;)
Annars var ju vi brudar inte långt efter..
Mariell o Camilla hade fruktansvärt kul när de blandade san francisco tillsammans!
Jag satt mest vid elden o hade det gött.
Men kolla in vädret. wow vilken fin dag.

Jag blev förresten internt utsedd till miss ribbåsen 2007 av liljedal o johan. och så har jag tydligen fått "slidosyn".. puckon!

så maggan. vi hade iaf tur med vädret! Kram på dig.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: millan

Shit Emelie, vilka hemska kort!!! På mej alltså ;) Men jag såg ju ut att ha kul iaf :D Puss på dej min älskade vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback