Lite funderingar alá björck!

Ok kan ju börja med att berätta att jag var pretty wasted igår. jä på en söndag! och det går ut folk på söndagar här.. ojoj. slutade men att ja iaf låg hemma hos robbans kompis och spydde hela natten.. riktigt fina intryck antar jag. men seriöst har jag aldrig mått så otroligt dåligt efter en fylla. eller ja på en fylla. pendlade fint mellan soffan o toan, som ja sen kom på låg vägg i vägg med kompisens sovrum, så sorry för alla otrevliga rop på ulrik!
har legat hos anna o pillan hela dagen o mått purk.

anyway.
när jag som vanligt satt på spårvagnen idag så blev jag lite fundersam sådär som jag tror bara jag blir.
När spårvagnen stannat o fyllt på folk så är det alltid något pucko som ska ta sig uppför en trappa och liksom just då när spårvagnen startar så funkar inte g kraften som den ska, man far ju såklart bakåt lite.. men såklart ska nån ta det steget uppför trappan och sen inse att man inte kommer så långt med just det steget eftersom spårvagnen just då tar fart och man blir stillastående med det steget. jag menar varför inte bara stå en sekund extra nedanför trappen tills vagnen fått upp farten så man kan gå uppför utan att vara med om det ögonblicket då allt bara står still eller att man far bakåt och bara ser dum ut för att en gång ha försökt ta sig upp och misslyckats?why..

såg en 3310a idag. jepp de är fortfarande i livet. var nästan en sån upplevelse som folk har när de ser maggans pv, liksom- wow tänk att de fortfarande finns och är ute på vägarna..
så tänkte iaf jag- wow är det verkligen nån som fortfarande inte upptäckt tjusningen med att öppna en lucka när det ringer eller flasha upp med en ny mobil?
det var iaf ett nostalgiskt ögonblick för mig. a magic moment!


Efter all självömkan idag så insåg att jag det inte fanns ett bra ord att beskriva hur jäkla dåligt jag mådde inatt eller hur otroligt mkt ja fick ur mig..
men jag har ett bra ord som alltid kommer upp i mitt huvud efter orden " det var helt..." då vill jag bara säga "besatt" men det är ju inte vad det egentligen var.. men det känns som ett bra ord med tanke på att ja o maggan gick runt i mora en kall vinterlördagskväll och berättade för min mobil att det var helt besatt på gågatan(eller bagdad som vi då spelade på att vi var i.. ) just då. och det beskriver ju situationen riktigt bra egentligen.
Så jag spydde alltså helt besatt inatt. det är inte illa! stabilt emelie, stabilt.

så med andra ord så kan man nu tro att jag inte lyckades särledes bra med min vita helg.. MEN jag var nykter nästan tills klockan slog måndag. så jag räknar det som min första nyktra helg på väldigt länge och till helgen blir jag lugn som en filbunke, behöver nu endast tänka på nattens episoder för att vilja vara nykter tills jag kommit upp till ribbåsen nästa lördagförmiddag.. kanske inte den längsta nyktra perioden planerad men fler blir det!

se upp jag kan bli seriös!

dags för kurering med resorb innan fosterställning intas.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hahaaa! Å nu jämförs min Pv med en 3310:a.. grejt;)

2007-06-04 @ 23:31:29
Postat av: Majsan

Hur lever livet din jävel??=)

2007-06-05 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback