lördag.

Tror det är min första ensamma lördag i gbg.
rätt skönt faktiskt.. jonas for hem vid ett tiden.
efter det tog jag vagnen ner till stan och tänkte leta upp anna. men utan batteri på hennes telefunk så gick inte mitt sökande så bra, så jag köpte mig tillslut en calippo och satte mig på vagnen hemåt igen. Det är såna här vettiga dagar som gör att man är glad att man är arbetslös.. eller?.. nej hellre ett jobb.
MEN jag har en plan..
Ska träna som tusan i två veckor, eller ja en vecka.. o eftersom mina matpengar inte räcker långt kommer kosten dras ner också.. såååå med mkt springning o situps o liite mindre mat så kan nog denna kropp visa sig i solskenet i sommar! plus att jag på torsdag ska färga mitt hår sommarljust. satsar på att bli lite ny o freeesch!

ikväll är det lördag iaf.
troligen blir jag ensam i lghen men det kan hända att martin kommer förbi o dricker nån öl med mig o kikar fotbollen på tv. hade varit nice, i solskenet på balkongen. öl o fotboll hör ju ihop, så då kan jag nästan räkna denna lördagen som nykter..

ikväll är en sån kväll jag hade velat spendera hemma med mina kompisar o bara sitta ute i solen och dricka kall öl och sen se kvällen urarta i ett stort wasaraggsuppdrag. lr något sådant! :) hade iaf hellre varit med mina vänner hemma. spela lite kubb o ha det härligt!


woho maggans present.. mmmhmm.. ;) baby du kommer få en så fin dag den 16e!

Nu tror jag det är dags att sätta sig vid teven, o i pausen av "selena" ska här dammsugas :)

tjaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback